הרשמה

צפו בקרב הגמר האגדי מתוך טורניר TFC של Street Fighter IV

מי ניצח - האנדרדוג האמריקאי או האלוף היפני?

לאחר ההצלחה של הטורנירים האחרונים, ארגון התחרויות TFC המורכב מארבעה שחקני Street Fighter החליט להשיק לראשונה את טורניר ה-Fall Classic.

הטורניר הזה, בשונה מאחרים, נועד עבור קהילת Street Fighter ולמרות שאין כאן סכומי זכיה מטורפים - הפרס האמיתי כאן הוא כרטיס כניסה לטורניר ה-Capcom Cup, אחד הגדולים והחשובים בסצינה. המארגנים הזמינו שחקנים מרחבי העולם והופתעו לגלות שכמה מהשמות הגדולים ביותר נענו להזמנה ובעצם חתמו על כך שהולך להיות טורניר מיוחד במינו.

למרות שהטורניר אירח תחרויות במגוון משחקי מכות כמו Killer Instinct ו-Ultimate Marvel Vs Capcom 3, השיא שלו הגיע באירוע המרכזי: טורניר ה-Ultra Street Fighter IV. ההיענות של שחקנים לבוא ולהשתתף בטורניר הביאה טוויסט שאף אחד לא ציפה לו והפגישה בין שני ענקים משני צדי העולם: Snake Eyez ו-Xian.

Snake Eyez האמריקאי פגש במשחקי הגמר את Xian היפני, המנצח הגדול בטורניר EVO 2013. לשני השחקנים יש גישות מאוד שונות למשחק: Snake Eyez נחשב לשחקן ה-Zangief הטוב בעולם (כולכם מכירים אותו - הרוסי הגדול עם החזה השעיר) ולא יעז לשנות דמות גם אם הוא עומד בפני הפסד. מהצד השני של הזירה, Xian ידוע בתור מומחה עם הדמות Gen אך שולט מצוין בכמה וכמה דמויות כך שהוא יכול לקבל יתרון עם הדמות המתאימה ביותר לאותו יריב.

השניים התחילו את המשחקים במסגרת הטוב משלוש, כאשר Snake Eyez הגיע מבית המפסידים. ישר מההתחלה היה אפשר לראות שהשניים שקולים מאוד ושהקרבות הולכים להיות מותחים במיוחד. למרות העובדה שאין ממש הבדל בין השחקנים מבחינת יכולת, Snake Eyez הצליח לבלבל את Xian בתחילת המשחק וגרם לו לדלג בין דמויות בנסיון למצוא את הפתרון המושלם נגד Zangief האכזרי. אז מי ניצח? גלו בעצמכם בסרטון למטה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י