הרשמה

בקרוב ב-LoL: שיימינג לשחקנים "רעילים"

שחקנים בעייתיים יוכלו לקבל הרחקה לשבועיים או לכל החיים
Riot Games, החברה האחראית על הפיתוח של League of Legends אומרת לא לטרולים! החל מהעדכון האחרון של המשחק, שחקני LoL שהציגו התנהגות לא הולמת יקבלו על המקום הרחקה למשך שבועיים או אפילו לכל החיים.
 
לכל השחקנים המודאגים שחוששים שאולי יחסמו להם את האפשרות לשחק LoL, ג'פרי לין(Jeffry Lin), מחברת Riot Games, דאג להבהיר כי ההרחקות לא יבוצעו באופן אוטומטי, אלא יבחנו בצורה של כל מקרה לגופו. שחקנים שחושבים שהורחקו בטעות אפילו יכולים לערער על ההחלטה.
 
"היום מתחילים מספר בדיקות בהן אנו משתמשים במנגנון חדש שיאפשר לנו לגשת לבקשות ותלונות של שחקנים על שחקנים אחרים שפוגעים באווירת המשחק(הצפת הודעות ספאם, גזענות, איומי מוות, הומופוביה ועוד) ואנחנו נטפל בהם בצורה של הרחקה ל-14 יום או לכל החיים".
 
"בעבר, נמנענו מלהעמיד שחקנים במקומם בפומבי, אך למדנו בחודשים האחרונים שהתופעה נעשית חמורה יותר ויותר ועל בסיס יום יומי, אז החלטנו להגיע לפשרה. אם שחקנים יתלוננו בנוגע להרחקה לא מוצדקת, אנחנו נפרסם בפומבי את כל ההתכתבויות של אותו שחקן שהצדיקו את סיבת ההרחקה". או במילים אחרות - מי ינסה לערער, יקבל שיימינג בפני כל קהילת LoL.
 
לין אומר ששיטה זו עזרה להם בעבר לגמול שחקנים בעייתיים מאותן תופעות בעוד שחקנים אחרים לא שינו את דפוסי ההתנהגות שלהם והורחקו לעד. מה אתם חושבים על השינוי המחמיר כלפי שחקנים "רעילים"?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:10 22.07.2014 | sagimi sagimi

    אם זה היה משחק בתשלום, הייתי ממש נגד הרחקה לכל החיים.
    אבל זה לא המצב, אז שיעשו מה שנראה להם לנכון, וכדאי לשחקנים להיזהר.

  2. 2

    19:03 26.07.2014 | emphasize emphasize

    לתגובה מספר אחד...
    אני לא רואה שום סיבה להיות נגד הרחקה לכל החיים, גם אם זה עולה חמש מיליון שקל...
    בעיה שלהם שהם טרולרים... מצד שני, כל המשחק הזה מלא בטרולרים אז...

  3. 3

       | פורסם ע"י