הרשמה

QuakeCon 2014: סיכום טורניר Quake 3 Arena

צפו במשחקי הגמר

כבר מעל 17 שנה, Quakecon ממשיך למשוך אליו קהל מעריצים מכל העולם. אחד האירועים המרכזיים של הכנס הוא כמובן התחרויות. שחקנים מקצועיים נפגשים אחת לשנה כדי לשחק במשחק Quake III Arena, שיצא ב-1999 והפך לאבן דרך בעולם ה-FPS, ולהתמודד על תואר אלוף העולם.

משחק רבע הגמר: rapha vs tox

משחק רבע הגמר הראשון הפגיש בין האלוף של שנה שעברה, rapha האמריקאי, המשחק תחת קבוצת SK Gaming נגד tox השוויצרי. לאחר קרב מייאש, tox השוויצרי הפתיע את כולם שהצליח להדיח את rapha.

משחק רבע הגמר: ZeRo4 vs evil

המשחק השני של חצי הגמר הביא לנו את אחד משחקני Quake המוערכים ביותר בעולם, ZeRo4 האמריקאי, שעל דעת רבים נחשב לאחד השחקנים הטובים שיש. ZeRo4 הצליח בשנת 2000 לנצח את Fatal1ty, שעד אז היה בלתי מנוצח. מולו עמד evil הרוסי, שחקן לא מוכר כמו ZeRo4 אבל אבל ממש לא פראייר, מקבוצת 8Play. למרות כל ניצחונות העבר של יריבו, Evil הצליח לגרוף את הנצחון.

משחק חצי הגמר: DaHan G vs tox

למרות שאין לנו תיעוד של שלב רבע הגמר של DaHan G, הוא הצליח להעפיל לשלבי חצי הגמר, שם פגש את tox השוויצרי. DaHan G לא היה צריך להתאמץ יותר מדי כדי להכריע את המשחק ולעלות לגמר. Dahan G משחק בקבוצת Evil Geniuses האמריקאית.

משחק חצי הגמר: evil vs Cypher

לאחר ש-evil הפתיע את כולם בניצחון על ZeRo4 הוא פגש את Cypher הפולני שלא התרשם מהניצחון שלו ברבע הגמר ועבר אותו בקלות.

משחק הגמר: DaHan G vs Cypher

שני הענקים נפגשו בגמר הגדול. לאחר מספר משחקונים צמודים, Cypher החליט ללכת על כל הקופה וניצח את Dahan G במשחק 6-4 במשחקון האחרון. Cypher הפולני הוא האלוף הרשמי של Quakecon לשנת 2014. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:31 20.07.2014 | imaorangegoat imaorangegoat

    תוכלו בבקשה להודיע על תחרויות כאלה שיהיו? אני מאוד נהנתי לראות את המשחקים פה, ואני לא ממש יודע מתי אירועים כאלה קורים... אם תוכלו לעשות כתבה או אפילו תזכורת לכל אירוע כזה זה יהיה מצוין, אחרי הכל זה אתר חדשות..

  2. 2

       | פורסם ע"י