לא כל משחקי התפקידים משתמשים בשלבים רונדומליים – במיוחד לא משחקים המוניים ברשת, אבל כל מי ששיחק Diablo או אפילו The Binding of Isaac יודע שכאשר אנו לא יודעים איך השלב הבא שלנו יראה – הערך של המשחק עולה פלאים. מצד שני, הגישה הזו יכולה להיות בעייתית מפני שלא כל עיצוב רנדומלי הוא עיצוב טוב וחכם. לכן אנחנו מאוד מקווים ש-Deep Down, משחק התפקידים ההמוני והחינמי מבית Capcom, יצור את מערכת בניית השלבים שלו בצורה בה כל שלב נראה שונה, במקום שכל השלבים יראו אותו הדבר.
בפוסטים שפורסמו בעמוד הפייסבוק היפני של Deep Down ותורגמו על ידי אתר Gematsu, חברת Capcom השוויצה במערכת השלבים והיכולת שלה לייצר "אינסוף וריאציות" של תיבות אוצר, מלכודות, ואפילו מספר הקומות במבוך. למרות האלמנטים האלה, המבוכים לא יהיו בלאגן של קירות ומפלצות – בכל קצה של מבוך תמיד תמצאו תיבת זהב, בכל תחתית של בור או מלכודת יש מפלצות, ובסיעופים מסוימים וידועים נוכל למצוא בוודאות אחד מהשניים – אוצר או קבוצה קשוחה של מפלצות.
Deep Down החינמי צפוי להגיע במהלך השנה הבאה, בלעדית עבור ה-PS4.
תגובות
1
21:51 14.11.2013 | sagimi
המתמטיקה מאחורי ה random loot
2
| פורסם ע"י