יומן פיתוח חמישי, אולי האחרון למשחק התפקידים שיוצא כבר באמצע החודש הבא, מדבר על מרכיבי התגמול ופיתוח הדמות של The Witcher 2.
מפתחי CD Projekt, על רקע קטעי לחימה בחרב, אש ואלכימיה מהמשחק, מונים את מנגנוני שדרוג הדמות הרבים בהמשך, הכוללים:
- זכיה בתכונות\מיומנויות מיוחדות על ידי השלמת קווסטים אופציונליים
- פיתוח דמות דרך שלושה עצי כישורים - אמן החרב, האלכימאי והקוסם
- שימוש ב-Mutagens כדי להעביר את גראלט, בנוסח מסדר ה-Witchers אליו הוא שייך, מוטציות מועילות
- מערכות קראפטינג לשדרוג נשקים ושריון
עוד כמה פרטים מעניינים שנחשפים בסרטון קשורים לאלכימיה ולרמות הקושי. ניתנת דוגמה לשימוש קרבי ישיר באלכימיה, בו גראלט זורק בקבוק גז דליק לתוך חדר, ולאחר התנפצות השיקוי מטיל קסם אש כדי לגרום להצתתו של הגז. מבחינת רמות הקושי, הגבוהה ביותר מתוך הארבע שהמשחק יציע תהיה אפשרות משחק הרדקור, שבה מותו של גראלט משמעו סוף המשחק, ללא אפשרות לטעון משחק שמור.
תגובות
1
19:21 21.04.2011 | G (אורח)
RISHON!!!
2
20:42 21.04.2011 | מוזס (אורח)
נדיר הקטע של ההארדקור. בשום אבל בשום משחק לא היה דבר כזה.
זה מתסכל אחושרמוטה אם בנאדם לא הפעיל שיקול דעת נכון במשימה ובגלל זה נדפק לו המשחק
3
23:03 21.04.2011 | גרב מעופפת (אורח)
אכן הארדקור. ממש כמו משחקי הארקייד הישנים.
4
23:45 21.04.2011 | =_= (אורח)
דיאבלו 2 עם HC,אותו הדבר כמו פה אז אל תגידי שאין...
5
00:02 22.04.2011 | ?!a (אורח)
לא הבנתי מה זה הקטע הזה שאתם מדברים עליו? הרדקור? שמישהו יסביר שניה
6
11:55 22.04.2011 | יאז'ק (אורח)
כל הכבוד לפולנים!
7
10:52 23.04.2011 | ל 5 (אורח)
תקרא את הכתבה.
8
| פורסם ע"י