הרשמה

כמה גדול הוא Elder Scrolls V?

מידע חדש על Skyrim, המשחק הבא בסדרת התפקידים של Bethesda, הגיע תודות למידע שמוצה ותורגם מתוך בקרוב של מגזין משחקים הולנדי. בין השאלות שנענות - עד כמה גדול המשחק ביחס לקודמיו.

להלן הפרטים החדשים:

  • ניתן יהיה לסובב חפצים בתלת-ממד במסך המצאי, וחלק מהחידות של המשחק יתבססו על פרטים שניתן יהיה ללמוד רק על ידי סריקת החפצים בצורה כזאת.
  • גודל מפת העולם דומה לזה של Oblivion - ולפי הצהרה קודמת של Bethesda, הוא אמור להכיל מבחר סביבות יותר מגוון.
  • כ-130 מבוכים, עם מבחר רב יותר של מלכודות ואתגרים. המבוכים יותאמו לרמת השחקן, אבל ישארו נעולים על הרמה של הביקור הראשון שלו, כך שלא יווצר מצב שנוכל שוב ושוב לחזור אל אותו מבוך במקום לחפש חדשים ברמות קושי ותגמול גבוהות יותר - אחד מהפאקים הבולטים של Oblivion.
  • הקווסט הראשי צפוי לארוך עשרים שעות; הדגש במשחק, אפילו יותר מב-Oblivion, הוא על חקירה ומשימות אופציונליות לא קשורות ("מאות שעות" של קווסטים משניים). אישית אני מאוכזב מהבחירה הזאת, למרות שהיא מאוד מתאימה ל-Bethesda; קיוויתי שעם השנים הם ילכו לכיוון ההפוך - סיפורים ראשיים מעניינים ומשמעותיים יותר, כאשר חלק גדול ממשימות הרשות נארג מסביבם ומעשיר את העלילה המרכזית. 
  • כל דרקון שתהרגו בעולם המשחק יאפשר לדמות שלכם לפתוח חלק נוסף ממורשת דם הדרקון שלה ולזכות ביכולות מיוחדות.
  • חסימה היא עתה מיומנות נשלטת על ידי השחקן, וידרש תזמון טוב כדי לצמצם נזקים בהגנה.
  • חיצים קטלניים יותר, אבל כדי לירות אותם כיאות צריך לעמוד במקום זמן משמעותי - אי אפשר לירות תוך כדי ריצה כמו בכותרים קודמים, לפחות לא באופן יעיל.

Skyrim מגיע בנובמבר ל-PC/Xbox360/PS3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:18 26.01.2011 | שאלה שאלה (אורח)

    החסימה תמיד היתה נשלטת על ידי השחקן O_O או שלא הבנתי נכון

  2. 2

    16:22 26.01.2011 | DrizziTx DrizziTx

    מסכנים הדרקונים :\

  3. 3

    17:38 26.01.2011 | ב ב (אורח)

    1, החסימה באובליביון פשוט דרשה שהשחקן יחזיק את הקליק הימני של העכבר לחוץ. הפעם נצטרך לתזמן בדיוק את ההגנות שלנו וללחוץ על מקש החסימה ברגע הנכון. זה ההבדל.

    ududy, בדיוק בשביל זה יש לך את הגישה של Mass Effect ואת Dragon Age. כמו שציינת, Bethesda תמיד היו Sandbox ותמיד שמו הרבה יותר דגש על המסביב והאפשרות של השחקן לבחור מה לעשות ומתי מאשר להתמקד על עלילה נטו וזה בסדר גמור שהם ימשיכו באותו קו. יש לנו מספיק משחקים בסגנון שאתה מתאר.

  4. 4

    17:53 26.01.2011 | יואב יואב (אורח)

    אתה צריך להפסיק לשלב את הדעות שלך בתוך הכתבה, אם יש לך משהו אז תכתוב שזאת דעה במקום לשים אותה באמצע הכתבה.

  5. 5

    17:54 26.01.2011 | יואב יואב (אורח)

    ששכחתי לכתוב להגיד אחרי המשהו^

  6. 6

    17:56 26.01.2011 | ududy ududy

    יואב, שילוב דעות אישיות בחדשות זה הסגנון של ויגיימס מאז ומתמיד. הכלל היחיד שלנו בנושא הוא שהדעה תהיה מסומנת בבירור כדעה. אני מבין שאתה חושב אחרת, וזו זכותך, אבל זה הקו העריכתי של האתר ואני לא אשנה אותו רק בגלל שלכמה אנשים לא נוח עם זה.

  7. 7

    19:11 26.01.2011 | אז ככה אז ככה (אורח)

    עדדין יהיה אפשר לחזור למבוכים סתם כדי להשיג דברים פשוט loot לפי הרמה האחרונה של הביקור, חשבתי שזה עולם פתוח? למה דברים קמים לתחייה שוב?
    הדרקונים מחליפים את השערים?
    ובטח שוב קווסטים משניים שחוזרים על עצמם ולא מוספים יותר מדי לעלילה (לרוב).
    אני באמת מקוה שיהיו יותר סוגי מבוכים, ואזורים לחקור, כי אובליוויון באמת ביאס בקטע הזה ביחס לכמות שעות שאפשר לחפור עליו...
    לפי דעתי הם צריכים להשתמש במערכת פיתוח רמות יותר דומה לזו של FO.

  8. 8

    20:51 26.01.2011 | אני מעדיף ככה בערך אני מעדיף ככה בערך (אורח)

    אני מעדיף ככה בערך ,כי באוביליון הקווסט הראשי
    היה מעפן,והשקיעו איזה פי 500 במשימות צדדיות שכמעט מהוות
    את כל העלילה של המשחק ! ,אז מה יותר נוח למשתמש החדש
    קווסט ראשי ארוך ומשימות שמשפרות את חויית המשחק או
    קווסט קצר ו100 משימות צדדיות שצריך לרוץ אחריהן כמו בFallout vegas למרות שגם זה היה כיף לי לחקור !

  9. 9

    12:55 27.01.2011 | הא הא (אורח)

    אני דווקא די מתרגש, באמת שאובליביון נכנס לי חזק לאחד המשחקים הכיפיים למרות שבעצם הוא היה די מעפן מהרבה בחינות.. אני לא מאוכזב מהבחירה שלהם להידבק לסייד קווסטס, אולי העלילה הראשית תיהיה בנויה בצורה די רגועה כך שזה לא ירגיש מוזר, וגם 20 שעות זה לא רע. הרבה פוטנציאל, הם איכזבו אותי בכול משחק בנתיים..
    פעם חמישית גלידה?

  10. 10

    16:34 27.01.2011 | 1771 1771 (אורח)

    קטלני!

  11. 11

    20:15 26.02.2011 | snaper snaper (אורח)

    מה זה בכלל?

  12. 12

       | פורסם ע"י