בכירי Ubisoft ציינו ש"שיטת עשרת הדולרים" ש-EA החלה ליישם בכותריה האחרונים נראית להם הדרך הנכונה לטפל ב"בעיית המשומשים", ושהם ככל הנראה בדרך לעקוב אחריה בישום אמצעי דומה.
"שיטת עשרת הדולרים" מתייחסת לסכום שצריך לשלם מי שקנה כותר יד שניה של EA (כמו Mass Effect 2) כדי לקבל גישה ל-DLC של הכותר, בעוד מי שרכש את המשחק מקורי מקבל קוד חד-פעמי לעקיפת מנגנון התשלום. היא נועדה לשכנע אנשים לרכוש מקורי, או במקרה הפחות טוב לפצות את החברה על אובדן מכירות יד ראשונה.
תגובות
1
14:11 20.05.2010 | Sai (אורח)
שילמדו מה-Humble Indie Bundle, למכור בלי DRM ובלי שטויות ואפילו לתת לאנשים לשלם כמה שהם רוצים נותן לך כסף טוב.
2
15:03 20.05.2010 | אבל מה לעשות (אורח)
ההגיון של החליפות אומר שככל שדחוף אמצעים שיעזרו לך להרוויח כסף, אתה גם תרוויח יותר כסף.
וזה לא תמיד עובד.
3
15:08 20.05.2010 | ל-1 (אורח)
ה-Humble Indie Bundle, כשמו, הוא עבור משחקי אינדי. משחקי אינדי אינם דורשים כסף פיתוח רב, ובדר"כ לא מפתחים אותם יותר מ-10-20 איש.
בעוד שצוות ענק של EA של לפחות 100-300 איש מפתחים משחק ענק שמושקעים בו מיליונים, השיטה הזו תהיה הרת אסון ותהווה הפסדים רבים לפיתוח, כי אני מניח שאנשים כמוך יבזבזו בערך מקסימום דולר על משחק.
לא שאני אומר שאני לא אהיה כזה, אבל כשמדובר בפרוייקטים ענקיים מאוד, זה פשוט לא יעבוד.
4
16:20 20.05.2010 | שרלוק (אורח)
זו יריה באפילה.
חנויות שמוכרות משחקים יד שניה, קונות את המשחקים האלו מלקוחות.
אותם לקוחות, משתמשים בכסף שקיבלו על המשחקים הישנים שלהם, כדי לקנות את המשחקים החדשים יותר, כיד ראשונה.
את הם יפגעו במכירות משחקי היד שניה, החנויות לא יקנו את המשחקים מהלקוחות, ללקוחות לא יהיה את אותה כמות כסף כדי לקנות את המשחקים החדשים, והמכירות של המשחקים החדשים תרד.
האם זה יירד בצורה משמעותית?
האם חנויות לא יקנו את המשחקים מהלקוחות במידה ולא יכולו למכור אותם כי האון-ליין יהיה חסום?
כל הדברים הללו לא ידועים כרגע, ואני לא בטוח שהחברות בדקו את הדבר מספיק לעומק לפני שהם עושים צעד שעשוי להיות פגיעה ישירה ברגל של החברות.
5
18:17 20.05.2010 | FoXie
ל4
כניראה שהחנויות יקנו אבל בפחות כסף
ויכתבו על המוצר שהוא ידרוש תשלום נוסף בהמשך הדרך
6
18:33 20.05.2010 | ל3 (אורח)
תחשוב שזה עדיין דולר אחד יותר ממה שהוא ישלם בלי זה
7
19:40 20.05.2010 | Sai (אורח)
ל-3: קניתי מספר לא כל כך שולי של משחקים במחיר מלא ואם לומר את האמת הפעם היחידה שקניתי משהו בדולר הייתה מתנה לחבר מ-Steam. אז "אנשים כמוני" ממש לא קונים משחקים בדולר ואני חושב שבקנה מידה קטן זה גם לא משיג הרבה.
ובכל זאת אולי תחשוב על זה ככה - אם הפיתוח יהפוך ליעיל יותר, תקציב הפרסום יהפוך לשבר קטן ממה שהוא עכשיו והשכר של אנשי ההפצה יקטן בעקבות כך, גם למכור בלי DRM יניב תוצאות נהדרות.
לא במחיר שכל אחד רוצה, אולי, כי אף אחד לא ירצה לתת לחברה גדולה יותר מדי כסף, אבל ה-DRM לא עזר לאף אחד עד עכשיו.
8
23:37 20.05.2010 | ET2k
3משחקי אינדי עדיין דןרשים המון שעות פיתוח - מספר המשחקים שנמכרים בשלם כפי יכולתך הוא עדיין זעום.
9
16:51 22.05.2010 | אסף (אורח)
אין בעיה, אני אמשיך להוריד משחקים של שתי החברות האלו. אני לא פיראט מדופלם ויש לי אוסף גדול של משחקים מקוריים, אבל אני מסרב לשחק לידיים של המזדיינים האלו.
10
10:09 23.05.2010 | JNF
10$ זה קצת פחות מ60$ שזה מחיר של משחק מקורי.
11
| פורסם ע"י