הרשמה

עליית האיכרים: Manor Lords מושק בהצלחה גדולה

עלו על הכרכרה, נוסעים חזרה לימי הביניים

מיליארד סינים לא טועים וגם לא 3 מיליון גיימרים

אם במקרה חייתם בשבוע האחרון מתחת להר של מצות אולי הצלחתם לפספס את החדשות לקראת ההשקה של Manor Lords ומיד לאחר מכן את ההשקה המוצלחת שהמשחק חווה, למעשה זאת הייתה אחת מהשקות המשחקים המוצלחות של השנה עד כה. אבל למי שעוד לא בדיוק הספיק להכיר את Manor Lords אספר שזה משחק אסטרגטיה-בניית ערים עם שילוב של RTS בזמן ימי הביניים. במשחק תקבלו שליטה על מחוז בתוך ממלכה כשאתם צריכים לבנות ולפתח את המחוז, לקבל תמיכה ועוד כוח מהמלך תוך כדי שאתם נלחמים על שליטהמול המנהיגים של המחוזות השכנים. המשחק פותח בשיתוף אדוק עם קהילת השחקנים במהלך כמה סבבי בטא ואלפא שהכניסו למשחק הרבה מאוד שינויים ותוספות.

אותי באופן אישי, Manor Lords עניין מאוד אבל ניראה שלא רק אותי. ימים בודדים לפני ההשקה שלו, המשחק היה עם מעל ל-3 מיליון אנשים שהוסיפו אותי ל-Wishlist שלו. צריך להבין, Manor Lords התחיל את הפיתוח שלו על ידי מפתח בודד כשבסופ"ש שבו המשחק הושק ל-Early Access הוא מכר כבר מעל למיליון עותקים. סדרי הגודל האלה הם מטורפים ושמורים לרוב למשחקי AAA שמגיעים מהחברות הגדולות ביותר בתעשייה עם תקציבי פירסום עצומים ומאות מפתחים שעובדים עליהם. המשחק הושק עם הנחת השקה של 25% כשהוא הושק גם עבור PC Game Pass. למקרה ואתם לא יכולים לקנות את המשחק כרגע או שאתם קצת מתלבטים לגביו, המפתח הודיע שההנחות עליו יהיו תכופות ועוד יחזרו כך שאין מה לדאוג.

כבר שעות אחרי ההשקה Manor Lords עלה על הגל כשהוא הגיע לשיא של 170,000 שחקנים בו באותו הזמן, רק לשם השוואה, זה יותר מהשיא היומי של משחקים כמו GTA V, Call of Duty או Rainbow Six Siege. עם כמות השחקנים הגדולה המשחק התחיל לקבל המון פידבק כשסלאביק מאגיק (Slavic Magic) מפתח המשחק, כבר התחיל לעבוד ביחד עם קהילת השחקנים לגבי שינויים ושיפורים למשחק. את התיקונים שיגיעו למשחק בקרוב סלאביק מפרסם באופן שוטף בחשבון הטוויטר של המשחק כשאחת השאלות שקהילת השחקנים כבר דנה עליה קשורה למערכת המסחר במשחק והאם היא צריכה לעבור כמה שינויים כדי שתיהיה טובה יותר.

ניראה שההצלחה של Manor Lords רק התחילה כשהוא מתקבל בברכה כמעט אצל כל השחקנים. בתור חובב משחקי אסטרטגיה של בניית ערים ומשחקי RTS, אני מתעניין מאוד ב-Manor Lords ומחכה כבר שאוכל לצלול אליו ולשלוט בקהילת האיכרים שלי.
מה דעתכם על המשחק? האם תצטרפו ל-170 אלף השחקנים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:35 30.04.2024 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    אני עליו כבר כמה שעות לדעתי הוא טוב לפחות כמו crusder kings 3

  2. 2

       | פורסם ע"י